Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Kenkäbrändi VIBAe on kasvanut kansainväliseksi menestystarinaksi. Verkkokaupan myynnistä valtaosa tulee ulkomailta, ja kivijalkamyymälöitä löytyy niin Suomesta kuin Kaliforniasta, Tokiosta ja...
Euroopan unionin esteettömyysdirektiivi tulee koskemaan suurta osaa verkkokauppoja, ja vaatimusten soveltaminen alkaa vuoden 2025 kesäkuussa. Oman verkkokaupan saavutettavuuden tasoa on hyvä lähteä...
Mobiilisaavutettavuudella tarkoitetaan sitä, että verkkosivusto tai sovellus on suunniteltu niin, että kaikkien käyttäjien on helppo käyttää digitaalisia palveluja mobiilisti, kuten älypuhelimella...
Saavutettavuudella tarkoitetaan sitä, että digitaalinen palvelu ja sen sisältö on kaikkien käytettävissä riippumatta käyttäjän henkilökohtaisista ominaisuuksista tai käyttötavasta. Verkkokaupassa,...
Digitaalisten palveluiden saavutettavuudesta on säädetty erilaisissa direktiiveissä. Euroopan unionin esteettömyysdirektiivi, jonka tavoiteena on edistää kaikkien ja erityisesti vammaisten...
Digitaalisten asiointikanavien, chatbottien ja tekoälyn hyödyntäminen ovat valtavirtaistuneet viime vuosina. Vaikka niistä on kiistatonta hyötyä verkkokaupan asiakaspalvelun tehostamisessa,...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...
On tullut aika valita Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2022. Kuudetta kertaa järjestettävä äänestys tuo yksitoista todellista verkkokaupan ammattilaista valokeilaan. Kaikki...
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...