Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Harvalla verkkokauppiaalla on pulaa asiakasdatasta, mutta sen analysointi ja hyödyntäminen on toinen tarina. Kysyimme teknologiayritys Aiwon Jani Jokelalta, miten asiakkaan äänen saa kuuluville ja...
Tallennetulla kortilla maksamiseen pohjautuvat ratkaisut yleistyvät jatkuvasti, ja nykyään tallennetulla kortilla voi maksaa esimerkiksi polttoaineen, matkaliput ja lehtitilauksen. Nesteen, PayiQ:n...
Ruoan verkkokauppa kupli vuosia pinnan alla, mutta sai odottaa todellista läpimurtoaan. Käänne nähtiin vuonna 2020, kun koronarajoitukset houkuttelivat kuluttajat verkko-ostamisen pariin – ja nyt...
Ylivertainen asiakaskokemus on yksi voittavan verkkokaupan kulmakivistä. Asiakaskokemukseen vaikuttaa moni osa-alue, joista toimitusprosessi ei ole vähäpätöisin. Miten asiakaskokemusta voi parantaa...
Verkkokaupan ostoskoreista hylätään keskimäärin yli 70 % – joillakin aloilla jopa enemmän. Hyvä asiakaskokemus vaikuttaa merkittävästi ostamisen onnistumiseen. Mistä tekijöistä verkkokaupan...
Tunteet ohjaavat päätöksentekoamme ja käyttäytymistämme – sekä elämässä yleensä että ostopäätöksissä. Tiina Kemppainen, joka tutkii työkseen verkkokaupan asiakaskokemusta ja monikanavaista...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...
On tullut aika valita Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2022. Kuudetta kertaa järjestettävä äänestys tuo yksitoista todellista verkkokaupan ammattilaista valokeilaan. Kaikki...
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...