Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Chat-vaihtoehto verkkokaupan sivuilla on jo muodostunut lähes standardiksi, jota asiakkaat odottavat. Chat-kanavaa verkkokaupassa kannattaakin kokeilla – sen myötä chatin tarve ja hyödyt sekä...
Euroopan kuluttajakeskuksella on erittäin hyödyllinen tarkistuslista, jota kuluttajat voivat käyttää luotettavan verkkokaupan tunnistamiseen. Sama lista on vähintään yhtä hyödylinen...
Vuonna 2020 verkko-ostoksille on päätynyt yhä useampi kuluttaja ja sieltä kautta on ostettu myös paljon uudenlaisia, tyypillisesti kasvokkain hankittavia palveluita. Mutta verkko-ostosten...
”Muutama vuosi sitten löysin nettikaupat, ja se oli minulle silloin aivan uusi ihmemaailma. Eihän minulla ollut mitään kriteereitä millä arvioida kauppojen luotettavuutta, sokeasti tilasin mistä...
Keskeneräisiksi jääneet verkkopankkimaksut aiheuttavat harmillisia ongelmatilanteita sekä verkkokaupoille että kuluttajille. Valitettavaksi tämän tilanteen tekee se, että Suomessa edelleen yli 80...
Vähemmän keskittymistä teknologiaan ja tekoälyyn, enemmän fokusta asiakkaaseen. Sitä tarkoittaa karkeasti asiakaskokemuksen disruptio. Se on ehkä tärkein asia, joka itselleni jäi mieleen HubSpotin...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...
On tullut aika valita Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2022. Kuudetta kertaa järjestettävä äänestys tuo yksitoista todellista verkkokaupan ammattilaista valokeilaan. Kaikki...
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...