Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Uimapukumerkki Lilja the Label on osoittanut, että kotimainen brändi voi menestyä maailmalla. Tällä hetkellä noin 70 % yrityksen verkkokaupan myynnistä tulee ulkomailta. Lilja the Labelin perustaja...
Mobiilimaksaminen on vakiinnuttanut asemansa yhtenä suomalaisten suosikkimaksutavoista – mutta miksi? Listasimme tähän artikkeliin mobiilimaksamisen vahvuuksia sekä syitä tarjota mobiilimaksutapoja...
Kenkäbrändi VIBAe on kasvanut kansainväliseksi menestystarinaksi. Verkkokaupan myynnistä valtaosa tulee ulkomailta, ja kivijalkamyymälöitä löytyy niin Suomesta kuin Kaliforniasta, Tokiosta ja...
Vuoden alku on täydellistä aikaa tulevan suunnittelulle ja uusien asioiden kokeilulle. Koostimme tuoreen Verkkokaupan trendit 2025 -raporttimme pohjalta asiantuntijoiden parhaat vinkit alkaneelle...
Haastava taloustilanne on jatkunut odotettua pidempään. Tiukka talous korostaa perusasioiden merkitystä, ja siksi jokaisen kauppiaan kannattaa viimeistään nyt terävöittää omia vahvuuksiaan....
Juuri julkaistu Verkkokaupan trendit 2025 -raportti sukeltaa jälleen verkkokaupan ajankohtaisiin ilmiöihin ja trendeihin. Järjestyksessään yhdeksäs raportti tarjoaa alan asiantuntijoiden näkemyksiä...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...
On tullut aika valita Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2022. Kuudetta kertaa järjestettävä äänestys tuo yksitoista todellista verkkokaupan ammattilaista valokeilaan. Kaikki...
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...