Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Tuotekuvien merkitystä ei pidä vähätellä verkkokaupoissa. Kuvien ottaminen vaatii kuitenkin paljon. Siihen liittyy hyvän kaluston lisäksi taitovaatimuksia mm. valaistuksen ja kuvankäsittelyn suhteen.
Yli 50 % koko maailman ja reippaasti yli 60 % Suomen väestöstä kantaa jo älypuhelinta taskussaan. Puhelimella etsitään tietoa, lähetellään viestejä eri kanavissa, otetaan kuvia, tapetaan aikaa...
Verkkokalvot ovat verkkokaupan tärkein kanava ostopäätöstä tekevään osapuoleen. Tuotekuvien on siis parasta olla laadukkaita ja niiden pitää esitellä tuotteen ominaisuudet yksityiskohtaisesti. Kun...
Hyvin tyypillisesti tieto verkkokauppaan tulleesta tilauksesta välittyy joko kauppiaan sähköpostiin tai verkkokauppaohjelmistoon, minkä jälkeen kauppias siirtää asiakkaan tiedot omaan...
37-vuotias voi olla ajassa kiinni. Järisyttävä ajatus, jonka Oululainen Tracker Oy on osoittanut oikeaksi. Yritys on pysynyt pinnalla niche-tuotteillaan: GPS-paikantimilla ja matkapuhelimissa...
Kuluttajien keskuudessa Pinterest on nousussa Suomessa. Rapakon takana kanavaa hyödynnetään verkkokauppojen markkinoinnissa jo voimakkaasti. Se sopii erityisen hyvin fyysisiä tuotteita myyville...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...
On tullut aika valita Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2022. Kuudetta kertaa järjestettävä äänestys tuo yksitoista todellista verkkokaupan ammattilaista valokeilaan. Kaikki...
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...