Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Moni käsittää verkkokaupan synonyymiksi kuluttajaverkkokaupoille. Verkossa käydään kuitenkin kauppaa myös yritysten (B2B) tai kuluttajien (C2C) välillä. Keskityn tässä artikkelissa yritysten välisen...
Oletko miettinyt uutta kilpailuetua verkkokaupallesi? Voisin ehdottaa loistavana vaihtoehtona hyvää asiakaspalvelua. Jo pelkän tavoitettavuuden tunteen luominen auttaa paljon, ja kun joukkoon...
Hyvin kirjoitettu tuote-esittely helpottaa kävijää tekemään ostoksen verkkokaupassasi, mutta jos sisältösi ei ole hakukoneoptimoitu et tuo montakaan kävijää verkkokauppaasi. Sisältö on yksi...
Yrityksellä on monia keinoja markkinoida tuotteitaan. Markkinoinnin tarkoitus on luoda asiakasvirtaa joko yrityksen kivijalkaliikkeeseen, verkkokauppaan tai molempiin edellisistä sekä luoda kuvaa...
Huono sisältö tuo sinulle säästöjä. Säästöjä pakkaus- ja postituskuluissa. Jos tavoitteesi painopiste on kuitenkin myynnissä, olisi parasta unohtaa tuo säästömetodi ja laittaa sisältö kuntoon....
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...
On tullut aika valita Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2022. Kuudetta kertaa järjestettävä äänestys tuo yksitoista todellista verkkokaupan ammattilaista valokeilaan. Kaikki...
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...