Matkaa kanssamme verkkokaupan maailmaan ja tilaa kirjoitukset suoraan inboxiin!
Nuorille verkkokauppa on itsestäänselvä osa tavallista elämää ja he myös olettavat sen toimivan ilman minkäänlaista nykimistä tai pykimistä. Perheet taas käyttävät verkkokauppaa helpottamaan hektistä...
5,7 miljardin euron osuudella matkailu pitää pintansa kategoriana, jossa suomalaiset kuluttajat käyttävät eniten rahaa verkossa. Huikea summa käsittää lähes puolet suomalaisten kokonaiskulutuksesta...
Black Fridayn -myynti oli lähes nelinkertainen keskimääräiseen perjantaihin verrattuna. Tämä oli linjassa aiemmin viikolla julkaisemamme ennusteen kanssa. Kasvua tapahtui määrällisesti, mutta...
Black Friday on näkynyt Suomen verkkokaupassa jo pitkään, mutta viimeisten kahden vuoden aikana sen merkitys on lähtenyt räjähdysmäiseen kasvuun. Kun vuonna 2015 Black Fridayna verkkokauppojen myynti...
Olemme aiemmin tarjoilleet tilastoja siitä, minä viikonpäivinä ja mihin kellonaikaan suomalaiset ostavat verkosta eniten. Tällä kertaa halusimme selvittää, mistä päin Suomea löytyy väkilukuun...
Suomalaiset kuluttajat käyttävät yhä enemmän rahaa verkkopalveluihin. Tänä vuonna palveluiden osuus sähköisestä kaupasta on 17 prosenttia, joka on arvoltaan noin 2 miljardia euroa. Palvelut ovat...
Haluatko perustaa menestyvän verkkokaupan? Lue uudistettu maksuton oppaamme!
Vuoden verkkokauppavaikuttajaksi äänestetty Reetta Noukka vastaa Finnish Design Shopin kaupallisista operaatioista ja organisaation kehittämisestä. Kysyimme voitostaan...
On tullut aika valita Vuoden verkkokauppavaikuttaja 2022. Kuudetta kertaa järjestettävä äänestys tuo yksitoista todellista verkkokaupan ammattilaista valokeilaan. Kaikki...
Kisa verkkokauppa-alan vaikuttajan tittelistä on taas käyty. Uudistuneessa kilpailussa ehdokkaat valitsi tuomaristo ja äänestyksestä vastasi suuri yleisö. Vuoden 2021...